
Što smo napravili
U svrhu informatizacije procesa obavještavanja o stanju i prohodnosti cesta, sektora za održavanje i promet Hrvatskih cesta napravljeno je web programsko rješenje OSP,
s ciljem digitalizacije prikupljanja, obrade i slanja izvanrednih i redovnih događaja na cestama.
Sustav je razvijen 2011. godine od strane tvrtke TEB Informatika d.o.o., a 2022. godine napravljen je redizajn sučelja aplikacije prelaskom na Angular tehnologiju
koji je proveden od strane ugovornih partnera PEAK IT d.o.o. i TEB Informatika d.o.o.

Glavne funkcionalnosti
Od strane nadležnih subjekata na mreži državnih cesta se kontinuirano prati stanje odvijanja prometa, vremenski uvjeti, izvanredni događaji i radovi. U slučaju promjene tih stanja unose se izvanredne obavijesti, tj. obavijesti o radovima duljeg trajanja. Cilj je da ostali subjekti i javnost mogu na vrijeme biti informirani o uvjetima vožnje i odvijanja prometa na cestama.
Modernizacijom rješenja je provedena integracija kartografskog GIS prikaza kod unosa obavijesti kako bi se olakšao sam proces tog unosa te su obavijesti proširene s novim podacima radi boljeg informiranja.
Unos i izmjena izvanrednih obavijesti
Automatsko slanje obavijesti na predefinirane email adrese
Slanje redovnih i izvanrednih obavijesti na email
Administracija korisnika i email adresa
Analitički i zbirni izvještaji trajanja događaja
Kartografski pregled stanja i prohodnosti državnih cesta s ostalim obavijestima
Tehnologije koje smo koristili
Frontend
- Angular
- OpenLayers
Backend
- Oracle REST Data Services (ORDS)
- Node.js
- Geoserver
Database
- Oracle (s Oracle Spatial ekstenzijom)