Što smo napravili

U svrhu informatizacije procesa obavještavanja o stanju i prohodnosti cesta, sektora za održavanje i promet Hrvatskih cesta napravljeno je web programsko rješenje OSP, s ciljem digitalizacije prikupljanja, obrade i slanja izvanrednih i redovnih događaja na cestama.
Sustav je razvijen 2011. godine od strane tvrtke TEB Informatika d.o.o., a 2022. godine napravljen je redizajn sučelja aplikacije prelaskom na Angular tehnologiju koji je proveden od strane ugovornih partnera PEAK IT d.o.o. i TEB Informatika d.o.o.

Glavne funkcionalnosti

Od strane nadležnih subjekata na mreži državnih cesta se kontinuirano prati stanje odvijanja prometa, vremenski uvjeti, izvanredni događaji i radovi. U slučaju promjene tih stanja unose se izvanredne obavijesti, tj. obavijesti o radovima duljeg trajanja. Cilj je da ostali subjekti i javnost mogu na vrijeme biti informirani o uvjetima vožnje i odvijanja prometa na cestama.

Modernizacijom rješenja je provedena integracija kartografskog GIS prikaza kod unosa obavijesti kako bi se olakšao sam proces tog unosa te su obavijesti proširene s novim podacima radi boljeg informiranja.

Unos i izmjena izvanrednih obavijesti

Automatsko slanje obavijesti na predefinirane email adrese

Slanje redovnih i izvanrednih obavijesti na email

Administracija korisnika i email adresa

Analitički i zbirni izvještaji trajanja događaja

Kartografski pregled stanja i prohodnosti državnih cesta s ostalim obavijestima

Tehnologije koje smo koristili

Frontend

  • Angular
  • OpenLayers

Backend

  • Oracle REST Data Services (ORDS)
  • Node.js
  • Geoserver

Database

  • Oracle (s Oracle Spatial ekstenzijom)